Good Contents Are Everywhere, But Here, We Deliver The Best of The Best.Please Hold on!
Your address will show here +12 34 56 78
Agenție

A trecut un an de Mavericks. Cum a trecut? Când a trecut? Intens și repede aș spune eu dar i-am întrebat și pe colegii mei cum a fost primul an de Mavericks sau pentru cei mai proaspeți în a fi diferiți și outlier-i cum se simt de cânt sunt în naveta Mavericks. Gândurile și trăirile lor cât se poate de necenzurate, cu tot cu msspelled-uri 🙂 Andra NegruȘtii senzația aceea pe care o ai când te urci într-un roller coaster pentru prima dată? Când ești super entuziasmat de ce urmează săSEE DETAILS

Citește tot articolul
Agenție

După 4 luni de la începerea expediției spre noi orizonturi ale campaniilor de promovare bazate pe performanță echipajul Mavericks are nevoie de încă 2 cosmonauți. Nu ai nevoie de experiență în universul marketingului online, ai nevoie doar de combustibil. Adică de curiozitate. Aselenizăm împreună teritoriile noi de cucerit din performance, deci nu îți face griji pentru asta. Nu ai nevoie nici de CV. Nu vrem să analizăm 543 de cuvinte scrise formal într-un document Word. Noi nu ne formalizăm și nu putem să îți cerem ție asta. Poți aplica doarSEE DETAILS

Citește tot articolul
Analize

Să comunic în anunț prețul produselor mele? Când să îl comunic? Este o dilemă pe care foarte multe magazine online o au atunci când vine vorba de strategia de promovare în motorul de căutare sau pe facebook pentru categoriile lor de produse. Imaginează-ți că magazinul tău online vinde ouă. Doar ouă. Cum sunt ouăle? Se clasifică de la 0 (ecologice) la 3 (crescute în baterie, fără lumină naturală), cu coajă albă sau maro, mărimea S sau L. Ouă pe care toată lumea le vinde, care nu se pot diferenția cuSEE DETAILS

Citește tot articolul
Analize

O întrebare pe care mulți și-o adresează, iar răspunsul este variabil și cât se poate de subiectiv: bine, rău, binișor, se putea mai bine, a rupt, am făcut succes, etc. Ce indicatori cheie (KPIs) urmărești pentru a stabili ce înseamnă bine și ce înseamnă rău? Și poate mai mult decât atât, ai aplicat în această campanie de Black Friday foarte multe strategii de performance: retargeting, custom audience, display, search, DSA, targetări noi, etc. Ce analizezi, astfel încât să vezi ce strategie a funcționat mai bine? Dă-mi un punct de sprijin și voi răsturna Pământul, spunea Arhimede. Care e punctul tău de sprijin și care este planeta ta? Cum stabilești benchmark-ul campaniilor tale de performance? Trei întrebări firești, care la o primă vedere par să aibă un răspuns ușor, dar când vi...

Citește tot articolul
Agenție

Mavericks este o stare de spirit; un spirit liber care pune mereu la îndoială și provoacă legile nescrise, cutumele și acel ‘așa se face’. Pentru că a fi Mavericks implică curaj dus la extrem și asumarea deciziilor în care crezi și pe care vrei să le provoci mereu. Mavericks. Nu ne mulțumim niciodată cu rezultatul pe care l-am obținut, cu îndeplinirea unor obiective punctuale. Ne gândim deja la pasul următor și încercăm mereu să ne autodepășim. Nu gândim în coordonatele atât se poate, nu se poate mai mult sau am atins limita. Pentru unii sky is the limit; noi am depășit această limită și atacăm ceea ce este dincolo de familiarul cer. Părăsim zona de confort tocmai pentru a inova și a găsi noi perspective din care să privim campaniile de performance media. ...

Citește tot articolul

Get in touch

dragos [at] mvrks ro

Stația de unde emitem

Blvd. Nicolae Bălcescu, 30

București

© - Mavericks - 2016

Keep in touch: